Mistrzostwa Polski Młodzieży Szkolnej - komunikat

I. Założenia organizacyjne

  1. Organizatorami Mistrzostw Polski Młodzieży Szkolnej są:
    • Polski Związek Brydża SportowegoM
      ul. Złota 7/3, 00-019 Warszawa
    • Pomorski Wojewódzki Związek Brydża Sportowego
      ul. Marynarki Polskiej 80, 80-557 Gdańsk
  2. Mistrzostwa Polski Młodzieży Szkolnej odbędą się w Centrum Hotelowo - Konferencyjnym Alma 2 w Gdańsku w dniach 18-21.06.2015 r.
  3. Pomiędzy dworcem PKP / PKS (Gdańsk Główny), a ośrodkiem funkcjonuje komunikacja miejska: relacja Dworzec Główny – Sobieszewska 02 (należy przejść około 500 metrów pieszo).
  4. Całkowity koszt pobytu w ośrodku z wyżywieniem od obiadu 18.06 do śniadania 21.06 wynosi 270 zł za osobę.
  5. Płatność przelewem na konto:

    Pomorski Wojewódzki Związek Brydża Sportowego w Gdańsku

    14 1930 1884 2800 0412 2243 0001

    do dnia 14.06.2013 lub na miejscu gotówką u organizatora.

  6. Istnieje możliwość przygotowania posiłków dla osób stosujących dietę – prosimy o zaznaczenie tego faktu w zgłoszeniu.
  7. Pisemne zgłoszenia należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  na załączonym druku w terminie do 12.06.2013 r. Zgłoszenia po tym terminie mogą nie zostać przyjęte. Kontakt telefoniczny Piotr Suchodolski – 500-245-913.
  8. Podczas MPMS obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.
  9. W ośrodku dostępne są boiska do piłki nożnej i do siatkówki (asfaltowe), dużo wolnej przestrzeni trawiastej, którą można wykorzystać do gier i zabaw, stół do ping-ponga, sprzęt sportowy. Istnieje zorganizowanie karaoke lub dyskoteka dla uczestników. W pobliżu ośrodka znajduje się rezerwat Ptasi Raj oraz plaża, do której można bez problemu dojść piechotą przez las (około 500 metrów).

II. Założenia sportowe

  1. W zawodach może brać udział młodzież szkolna – uczniowie dziennych szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich.

  2. W MPMS obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS oraz Polityka Systemowa PZBS (jednakże dozwolone jest wejście 2 karo o znaczeniu „polskie multi” po otwarciu 1 trefl z systemu zielonego).
  3. Uczestnicy zawodów, którzy nie ukończyli 18 roku życia mogą uczestniczyć w zawodach wyłącznie pod opieką rodziców, opiekunów lub instruktorów.
  4. Zawody rozegrane zostaną w czterech konkurencjach:
    1. MPMS par open na maxy,
    2. MPMS par open na IMP-y (cavendish uśredniony),
    3. MPMS par mikstowych,
    4. MPMS par dziewcząt.
  5. Wszyscy uczestnicy otrzymują punkty długofalowe (PDF). Liczba PDF za I miejsce jest niezależna od frekwencji i wynosi: 300 w każdym z turniejów par open, 180 w turnieju par mikstowych, 120 w turnieju par dziewcząt. W każdym z turniejów zdobywcy ostatniego miejsca otrzymują 1 PDF. Obniżka (różnica PDF pomiędzy sąsiednimi miejscami) jest liczbą całkowitą. Jeśli iloraz (liczba PDF za I miejsce – 1) / (liczba par – 1) jest liczbą całkowitą, obniżka jest stała; w przeciwnym razie jest zaokrąglana w górę dla początkowych miejsc, a w dół dla końcowych. Dodatkowo zdobywcy czołowych sześciu miejsc otrzymują premie PDF w wysokości odpowiednio 25, 18, 12, 7, 3, 1..
  6. Wszystkie pary zdobywają punkty do punktacji długofalowej, klasyfikacji klubów, szkół  i województw.
  7. Finały w poszczególnych konkurencjach zostaną rozegrane na stołach z zasłonami.

III. Harmonogram

Czwartek 18.06.2015

10:00 - 14:00 - Przyjazd ekip i zakwaterowanie
14:30 - Obiad
15:30 - Turniej par dziewcząt Sesja 1 – 10 rozdań
15:30 - 18:30 - Dla chłopców czas wolny –wyjście na plażę, gry zespołowe lub turniej dodatkowy Ex-1,
17:00 - Turniej par dziewcząt Sesja 2 – 10 rozdań
18:30 - Kolacja
19:30 - Turniej par dziewcząt Sesja 3 – 10 rozdań

Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-2 lub gry zespołowe

Piątek 19.06.2015

8:00 - Śniadanie
9:00 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 1 – 10 rozdań
10:30 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 2 – 10 rozdań
12:00 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 3 – 10 rozdań
13:30 - Obiad
14:30 - Turniej Par Open Maxy
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania
16:00 -18:00 - Czas wolny - wycieczka lub gry zespołowe
18:00 - Kolacja
19:00 - Turniej Par Open Maxy
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania

Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-3 lub gry zespołowe

Sobota 20.06.2015

8:00 - Śniadanie
9:00 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 1 – 10 rozdań
10:30 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 2 – 10 rozdań
12:00 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 3 – 10 rozdań
13:30 - Obiad
14:30 - Turniej Par Open IMP-y
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania
16:00 -18:00 - Czas wolny - wycieczka lub gry zespołowe
18:00 - Kolacja
19:00 - Turniej Par Open IMP-y
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 2 – 6 rund po 2 rozdania

Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-4 lub gry zespołowe

Niedziela 21.06.2015

7:30 - Śniadanie
8:30 - Turniej par mikstowych Sesja 1 – 10 rozdań
8:30 - 13:00 - Dla osób niegrających w mikstach czas wolny – wycieczka, gry zespołowe lub turniej dodatkowy Ex-5,
10:00 - Turniej par mikstowych Sesja 2 – 10 rozdań
11:30 - Turniej par mikstowych Sesja 3 – 10 rozdań
13:00 - Obiad
13:45 - Zakończenie imprezy i wyjazd ekip

Druk zgłoszenia