I. Założenia ogólne
-
VI Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2016 r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
-
MPM odbędą się w dniach 29 września – 02 października 2016 r. w Starachowicach. Hotel Senator ul. Krywki 18
-
W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 2001 r. i młodsi.
-
W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
-
Organizatorem MPM są:
-
a. Polski Związek Brydża Sportowego
-
b. Świętokrzyski Związek Brydża Sportowego
-
c. Hotel Senator S.C. Prokop i s-ka, ul. Krywki 18, 27-200 Starachowice
II. Założenia organizacyjne
-
Rejestracja elektroniczna (
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, tel. (041) 274 03 90, kom. 694455201) odbywać się będzie do 21 września 2016 r. Po tym terminie rejestracja w uzgodnieniu z organizatorami.
-
Koszt uczestnictwa w zawodach – 250 zł od uczestnika
-
Płatność po przyjeździe na miejscu gotówką lub przelewem na podstawie wcześniejszego zgłoszenia.
-
Dojazd – Wyświetl mapę
-
Wyżywienie – stołówka w miejscu zakwaterowania.
-
MPM zostaną przeprowadzone na Sali Senatorskiej Hotelu Senator
-
Restauracja hotelowa zobowiązuje się do zapewnienia ciepłych napojów i poczęstunku dla uczestników
-
Możliwość domówienia obiadu w dniu wyjazdu - cena uczestnika z dodatkowym obiadem to 270 zł.
III. Założenia sportowe
-
W MPM rozegrane zostaną turnieje par i teamów.
-
Turniej par
-
liczony na zapis maksymalny
-
50 rozdań 5 x 10 rozdań
-
Turniej teamów
-
teamy 4 osobowe, (sędzia może wyrazić zgodę na inną liczbę zawodników)
-
mecze eliminacyjne 6-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej
-
łącznie 7 rund eliminacyjnych, przy czym
-
rundy 1-2, z przygotowanym rozstawieniem wg siły gry
-
rundy 3-7, Swiss
-
8-rozdaniowe półfinały dla czterech pierwszych teamów
-
Najwyżej sklasyfikowany team wybiera przeciwnika z miejsc 3-4
-
Wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 4 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach
-
12-rozdaniowe finały (mecze o 1. i 3. miejsce)
-
Wyżej sklasyfikowany team po Round Robin jest gospodarzem
-
Wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 6 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach
-
W przypadku gdy carry over jest liczbą całkowitą gospodarz otrzymuje dodatkowe 0.2 IMP.
-
Pozostałe drużyny grają swiss (3 x 6 rozdań)
-
Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z Regulaminem Klasyfikacyjnym
-
Podczas MPM uczestnicy będą mogli korzystać z hali sportowej lub basenu.
IV. Harmonogram
czwartek, 29 września
-
do 1600: przyjazd ekip, zakwaterowanie
-
1600-1700: odprawa opiekunów i kapitanów
-
1700-1800: obiadokolacja
-
1800-2130: I i II sesja turnieju MPM Par (2 x 10 rozdań)
-
2200-0700: cisza nocna
piątek, 30 września
-
0730-0900: śniadanie
-
0930-1300: III, IV sesja turnieju MPM Par (2 x 10 rozdań)
-
1330-1430: obiad
-
1500-1800: atrakcyjne spędzenie wolnego - czasu do wyboru – hala sportowa, basen, wycieczka
-
1800-1900: kolacja
-
1900-2100: V sesja turnieju MPM par (1 x 10 rozdań)
-
2200-0700: cisza nocna
sobota, 1 październik
-
0730-0900: śniadanie
-
0930-1330: I sesja turnieju drużynowego (rundy 1-4, mecze 6-rozdaniowe)
-
1330-1500: obiad
-
1530-1830: II sesja turnieju drużynowego (rundy 5-7, mecze 6-rozdaniowe)
-
1830-1930: kolacja
-
1930-2230: czas wolny/ alternatywnie turniej dodatkowy dla wszystkich
-
2300-0700: cisza nocna
niedziela, 2 październik
-
730-830: śniadanie
-
830-1130: półfinał i finał
-
1200-1230: ceremonia zakończenia
-
1230-1400: obiad i wyjazd ekip
Organizatorzy zastrzegają sobie, możliwość zmian w harmonogramie rozgrywek po konsultacjach z opiekunami. Możliwe przeniesienie półfinałów teamów na sobotę wieczorem.
V. Bezpieczeństwo zawodów
-
W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
-
Wszyscy uczestnicy MPM powinni posiadać zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza pierwszego kontaktu, o dopuszczeniu zawodnika do zawodów sportowych. Obowiązek sprawdzenia zaświadczeń spoczywa na opiekunach.
-
Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających i palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów) dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.
VI. Postanowienia końcowe
-
Interpretacja regulaminu należy do Zarządu Głównego PZBS.
-
Pełnomocnikiem ZG jest kol. Adrian Bakalarz i jego decyzje z zakresu spraw organizacyjnych są ostateczne.
-
Odpowiedzialnym za organizację jest :
ŚZBS – Norbert Krzystanek, E –mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel. 508 382 630
Hotel Senator – Arkadiusz Pająk, E- mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, tel. 694 455 225
-
Decyzje sędziego głównego z zakresu stosowanego prawa brydżowego są ostateczne.
-
Sędzią Głównym zawodów będzie: Piotr Kucharski.