Pobierz wersję do druku
Karta zgłoszeń - po wypełnieniu prosimy o odesłanie do organizatora kol. Jarka Kostrzewy pod adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
I. Założenia ogólne
-
3. Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2013r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
-
MPM odbędą się w dniach 17-19 maja 2013 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Komornicy nad Zalewem Zegrzyńskim.
-
W MPM mogą uczestniczyć zawodniczki i zawodnicy zarejestrowani w Polskim Związku Brydża Sportowego.
-
W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 1998 r. i młodsi.
-
W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
-
Organizatorem MPM są:
-
Polski Związek Brydża Sportowego
-
Mazowiecki Związek Brydża Sportowego
-
Stowarzyszenie Pomocy Potrzebującym „Nadzieja”, ul. Piłsudskiego 3 w Legionowie.
II. Założenia organizacyjne
-
Rejestracja elektroniczna do 12 maja 2013 r. Po tym terminie uczestnicy zostaną rozlokowani w internatach i kolejne zgłoszenia będą utrudnione, choć będziemy starali się przyjąć każdego.
-
Koszt uczestnictwa w zawodach – 180 zł od uczestnika (opiekunowie 100 zł).
-
Płatność na konto: 22 1050 1012 1000 0023 4243 7882 do dnia 12 maja 2013 r. lub po przyjeździe na miejscu gotówką.
-
Organizator gwarantuje zakwaterowanie i wyżywienie po wpłacie 100 zł zaliczki za zgłoszenie drużyny.
-
Dojazd – Ośrodek znajduje się zaraz przed zaporą w wodną w miejscowości Dębne, gmina Wieliszew, powiat Legionowo (jadąc od strony Legionowa). Istnieje możliwość zorganizowania wspólnego dojazdu uzgodnionych grup z Legionowa do ośrodka za pomocą wynajętych przez organizatora autobusów (szczegóły w karcie zgłoszeń).
Wyświetl większą mapę
-
Zakwaterowanie - Trzy budynki Internatu w miejscu zawodów.
Zakwaterowanie będzie z podziałem na internat żeński, męski i mieszany, w karcie zgłoszeń będzie można zaznaczyć wybór zakwaterowania, po otrzymaniu kompletu zgłoszeń rozlokujemy uczestników i skonsultujemy z opiekunami naszą propozycję jeszcze przed przyjazdem, tak, żeby w momencie przyjazdu każdy już wiedział, gdzie jest zakwaterowany.
-
Wyżywienie - Stołówka w miejscu zawodów.
Organizator gwarantuje dobre wyżywienie, z którego każdy powinien być zadowolony. W trakcie trwania zawodów będzie otwarty sklepik szkolny.
-
MPM zostaną przeprowadzone na sali gimnastycznej.
III. Założenia sportowe
-
W MPM rozegrane zostanie turniej par oraz turniej teamów.
-
Turniej par
-
liczony na zapis maksymalny
-
4 x 10 rozdań
-
Turniej teamów
-
teamy 4-osobowe
-
mecze 4-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej
-
łącznie 9 rund, przy czym
-
rundy 1-3, mecze w grupach (rozstawienie pętelkowe)
-
rundy 4-7, Swiss z możliwością opóźnienia jednej rundy,
-
rundy 8-9, Danish
-
Punkty klasyfikacyjne
-
Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z pkt. 16 i 16.1 Regulaminu Klasyfikacyjnego
-
Dodatkowo, pierwsze trzy pary/teamy otrzymują odpowiednio:
-
w parach 5-3-1 PKL
-
w teamach 4-2-1 PKL
-
Podczas MPM rozegrane zostaną drużynowe i indywidualne zawody sportowe (siatkówka, koszykówka, piłka nożna, zawody kajakowe, pływanie). Zależnie od możliwości organizacyjnych i zainteresowania poszczególnymi dyscyplinami sportu. W karcie zgłoszenia do zawodów będzie możliwość wybrania dyscypliny. PDFy naliczane będą do klasyfikacji ogólnej, ale nie do Mistrzostw Polski Młodzików. Decyzja o liczbie PDF-ów za udział w zawodach sportowych zostanie podjęta podczas odprawy opiekunów i kapitanów drużyn.
-
Harmonogram:
piątek, 17 maja
do 1700 - przyjazd ekip, zakwaterowanie
1730-1800 - obiadokolacja
1800-1830 - odprawa opiekunów i kapitanów
1900-2130 - I sesja turnieju drużynowego (4 x 4 rozdania)
2200-600 - cisza nocna
sobota, 18 maja
730-815 - śniadanie
830-1000 - pierwsza mini-sesja turnieju par (10 rozdań)
1015-1145 - druga mini-sesja turnieju par (10 rozdań)
1200-1330 - trzecia mini-sesja turnieju par (10 rozdań)
1330-1415 - obiad
1415-1600 - czwarta mini-sesja turnieju par (10 rozdań)
1630-2000 - zawody sportowe, EX dla chętnych
2000-2100 - kolacja
2200-600 - cisza nocna
niedziela, 19 maja
730-815 - śniadanie
830-1200 - II sesja turnieju drużynowego (5 x 4 rozdania)
1215-1255 - obiad
1300-1330 - ceremonia zakończenia
1405 - wyjazd ekip
IV. Bezpieczeństwo zawodów
-
W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
-
Do dodatkowych zawodów sportowych zostaną dopuszczeni tylko zawodniczki i zawodnicy posiadający aktualną książeczkę sportowo–lekarską zawodnika z wklejonym zdjęciem, podpisem, wypełnionymi danymi, pieczątką klubową i aktualną zgodą lekarską. Jeśli nie posiadają książeczki sportowo-lekarskiej, mogą brać udział w zawodach pod opieką opiekunów z którymi przyjechali na zawody.
-
We wszystkich dodatkowych zawodach sportowych uczestnicy będą pod opieką uprawnionych instruktorów sportu.
-
W trakcie trwania zawodów organizator zapewnia niezbędną opiekę lekarską.
-
Przez cały okres trwania zawodów uczestnicy, opiekunowie, organizatorzy, sędziowie muszą na terenie ośrodka poruszać się z identyfikatorami. Organizatorzy chcą zadbać o jak największe bezpieczeństwo uczestników. Również w tym celu zostaną poinformowane niezbędne służby lokalne.
-
Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.
V. Postanowienia końcowe:
-
Interpretacja regulaminu należy do Zarządu Głównego PZBS.
-
Pełnomocnikiem ZG jest kol. Adrian Bakalarz i jego decyzje z zakresu spraw organizacyjnych są ostateczne.
-
Odpowiedzialnym za organizację jest kol. Jarosław Kostrzewa.Telefon 509 492 209 lub mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
.
-
Decyzje sędziego głównego z zakresu stosowanego prawa brydżowego są ostateczne.
-
Regulamin został zatwierdzony w dniu 12 kwietnia 2013.
(-) Stanisław Gołębiowski
Wiceprezes ds. Młodzieżowych |
|
(-) Marian Wierszycki
Przewodniczący Komisji
Regulaminów sportowych |
|
(-) Radosław Kiełbasiński
Prezes PZBS
|
Poprawiony (piątek, 10 maja 2013 10:36)