-
Celem Mistrzostw Polski Juniorów 19-20 lat oraz 21-25 lat w brydżu sportowym jest popularyzacja brydża wśród młodzieży oraz wyłonienie spośród uczestników najlepszych par, par mieszanych, par dziewcząt i drużyn.
-
W MPJ 19-20 mogą startować wyłącznie zawodnicy urodzeni w latach 1997 i 1998, a w MPJ 21-25 – zawodnicy z roczników 1992-1996. Wszyscy uczestnicy muszą być zrzeszeni w Polskim Związku Brydża Sportowego i mieć opłacone składki członkowskie na 2017 rok.
-
Organizatorem Mistrzostw jest Małopolski Związek Brydża Sportowego we współpracy z Hotelem Litwiński w Tęgoborzy.
-
Zawody zostaną rozegrane w dniach 9-12 marca 2017 w Hotelu Litwiński w Tęgoborzy, który również świadczyć będzie usługę zakwaterowania i wyżywienia na rzecz zainteresowanych uczestników.
-
Dyrektorem organizacyjnym MPJ 2017 jest Prezes Małopolskiego Związku Brydża Sportowego – Marcin Kuflowski (tel. 507.065.495, e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
), a koordynatorem z ramienia Zarządu Polskiego Związku Brydża Sportowego – Adrian Bakalarz.
-
Obsadę sędziowską MPJ 2017 stanowią: Artur Wasiak – sędzia główny i Michał Klichowicz – sędzia komputerowy.
-
W turnieju teamów mogą startować zespoły 4-osobowe w kategorii 19-20 oraz 4-6-osobowe w kategorii 21-25. Aby zdobyć tytuł Mistrza lub I/II Wicemistrza Polski Juniorów trzeba rozegrać minimum 50% rozdań przewidzianych do gry.
-
Program Mistrzostw przewiduje rozegranie (w kategoriach 19-20 lat oraz 21-25 lat):
-
turnieju par dziewcząt na zapis maksymalny – 26-30 rozdań,
-
turnieju par mieszanych na zapis maksymalny – 26-30 rozdań,
-
turnieju par na zapis maksymalny – 62 rozdania – 4 sesje * 10 rozdań – eliminacje + 11 rund * 2 rozdania – finał dla 12 par (eliminacje = 50 % [1. sesja], finał = 50 % [2. sesja]); możliwe nieznaczne modyfikacje schematu rozgrywek,
-
turnieju teamów – 60-72 rozdania (schemat rozgrywek zależny od liczby drużyn, oparty na systemie "każdy z każdym" z możliwością dodatkowych rund w zamkniętych finałach).
-
Szczegółowy sposób rozegrania Mistrzostw (liczenie rozdań, rozstawienie par i drużyn itp.) ogłoszony zostanie przez sędziów przed rozpoczęciem gry.
-
Czołowi zawodnicy wszystkich turniejów otrzymają tytuły mistrzowskie, puchary i medale.
-
W kat. 19-20 lat – za uzyskane wyniki zostaną przyznane punkty w ramach Systemu Sportu Młodzieżowego.
-
Zawody przeprowadzone zostaną zgodnie z przepisami Międzynarodowego Prawa Brydżowego oraz Polskiego Związku Brydża Sportowego.
-
Obsadę sędziowską zobowiązuje się do nakładania kar (łącznie z wykluczeniem z gry) za przewinienia przeciwko etyce gry.
-
Uczestników (dotyczy również opiekunów) obowiązuje zakaz spożywania alkoholu pod każdą postacią oraz palenia tytoniu w miejscu rozgrywek. Niestosowanie się do zarządzenia może skutkować natychmiastowych usunięciem z Mistrzostw.
Harmonogram zawodów:
czwartek
-
godz. 19:00 – 22:45 turniej par dziewcząt (26-30 rozdań)
-
godz. 19:00 – 22:30 EX-1 (22-24 rozdania)
piątek
-
godz. 11:00 – 13:30 turniej par open (eliminacje, rozdania 1-20)
-
godz. 15:00 – 17:45 turniej par open (eliminacje, rozdania 21-40)
-
godz. 19:00 – 22:00 turniej par open (finał, 11 rund * 2 rozdania)
-
godz. 18:45 – 22:00 EX-2 (22-24 rozdania)
sobota
-
godz. 09:00 – 13:30 turniej teamów (I sesja)
-
godz. 14:30 – 18:00 turniej teamów (II sesja)
-
godz. 19:00 – 21:45 turniej teamów (III sesja)
niedziela
-
godz. 09:00 – 13:00 turniej mikstów (26-30 rozdań)
-
godz. 09:30 – 13:00 EX-3 (22-24 rozdania)
Harmonogram posiłków:
-
śniadania – godz. 8:00 – 9:00 (w piątek – do godz. 10:00)
-
obiady – godz. 13:30 – 14:30
-
kolacje – godz. 18:00 – 19:00
Koszty udziału w mistrzostwach:
-
PAKIET I: 280 zł – od czwartku (kolacja) do niedzieli (obiad)
-
PAKIET II: 210 zł – od piątku (obiad) do niedzieli (obiad)
-
45 zł / 30 zł – dopłata do pokoju jednoosobowego (pakiet I / pakiet II)
-
GRUPY ZORGANIZOWANE 15+ osób – OPIEKUN GRATIS
OFICJALNE ZGŁOSZENIA (indywidualne i grupowe) przyjmujemy do 5 marca 2017 r. – wyłącznie na adres mailowy:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Dla wszystkich uczestników korzystających z PAKIETU I – organizatorzy deklarują przekazanie zestawów upominkowych w dniu przyjazdu.
Marcin Kuflowski
Dyrektor Organizacyjny
MPJ 2017
|
|
Adrian Bakalarz
członek Zarządu PZBS
|