427

Informacja organizacyjna Eliminacji OOM i MMM 2014 strefa SE

  1. Eliminacje mają na celu wyłonienie reprezentacji chłopców oraz dziewcząt  z poszczególnych stref  do finałów Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Brydżu Sportowym.

    Międzywojewódzkie Mistrzostwa Młodzików mają zaś na celu wyłonić Mistrzów, Wicemistrzów i II Wicemistrzów na rok 2014.

  2. EOOM i MMM zostaną zorganizowane i rozegrane wewnątrz poszczególnych stref.

    Strefa SE:

    Lubelskie, Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie.

    Organizator: Leszek Nowak, 605-897-298 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

    Miejsce gry: Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza, 31-116 Kraków ul. Studencka 13

    Termin: 22 marca 2012, początek gry 10.00

    Sędzia Główny: Krzysztof Ziewacz 667.675.292 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

  3. W MMM sędzia główny po konsultacjach z organizatorem ustali konkretną ilość rozdań i sposób gry (około 30). PEOOM gramy zgodnie z ustaleniami ogólnymi 40 rozdań.
  4. W EOOM również w zawodach finałowych OOM startować mogą wyłącznie pary żeńskie lub męskie, niekoniecznie klubowe, wojewódzkie lub strefowe.
  5. W EOOM mają prawo startu zawodnicy i zawodniczki będący członkami Związku z roczników 1996-98 a w MMM pary złożone z zawodników i zawodniczek młodszych. Wyniki rywalizacji strefowej sędzia główny przesyła do Biura Związku.
  6. Do finału OOM awansują pary zgodnie z regulaminem ogólnym punkt 14, 11, 12, 13
  7. We wszystkich turniejach obowiązują przepisy Międzynarodowego Prawa Brydżowego, Regulamin Zawodów Brydża Sportowego PZBS, a także podstawowe wytyczne Polityki Systemowej PZBS. Wszelkie sprawy nie ujęte w tych dokumentach rozstrzyga sędzia.

Harmonogram

  • 09.15 – 09.45: przyjazd ekip,
  • 09.40 – 09.55: weryfikacja, przydzielenie numerów startowych,
  • 10.00: 1 sesja turnieju,
  • 11.30: 2 sesja turnieju,
  • 13.00 – 13.30: przerwa,
  • 13.30 – 15.00: 3 sesja turnieju,
  • 15.00 – 16.30: 4 sesja turnieju,
  • 16.30: podliczenie wyników, przygotowanie dyplomów,
  • 16.45 - 17.15: ogłoszenie wyników, wręczenie, wyjazd ekip.

 

Leszek Nowak