Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

V. Mistrzostwa Polski Młodzików

I. Założenia ogólne

  1. V. Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2015 r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
  2. MPM odbędą się w dniach 24-27 września 2015 r. w Starachowicach. Hotel Senator ul. Krywki 18 - www.h-s.pl
  3. W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 2000 r. i młodsi.
  4. W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
  5. Organizatorem MPM są:
    1. Polski Związek Brydża Sportowego
    2. Świętokrzyski Związek Brydża Sportowego
    3. Hotel Senator S.C. Prokop i s-ka, ul. Krywki 18, 27-200 Starachowice

II. Założenia organizacyjne

  1. Rejestracja elektroniczna, e – mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , odbywać się będzie do 18 września 2015 r. Po tym terminie rejestracja w uzgodnieniu z organizatorami. Telefon na recepcję - 694 455 201
  2. Koszt uczestnictwa w zawodach – 240 zł od uczestnika
  3. Płatność po przyjeździe na miejscu gotówką lub przelewem na podstawie wcześniejszego zgłoszenia.
  4. Dojazd – Wyświetl mapę
  5. Wyżywienie – stołówka w miejscu zakwaterowania.
  6. MPM zostaną przeprowadzone na Sali Senatorskiej Hotelu Senator
  7. Restauracja hotelowa zobowiązuje się do zapewnienia ciepłych napojów i poczęstunku dla uczestników
  8. Możliwość domówienia obiadu w dniu wyjazdu - cena uczestnika z dodatkowym obiadem to 255 zł.

III. Założenia sportowe

  1. W MPM rozegrane zostaną turnieje par i teamów.
  2. Turniej par
    1. liczony na zapis maksymalny
    2. 50 rozdań 5 x 10 rozdań
  3. Turniej teamów
    1. teamy 4 osobowe, (sędzia może wyrazić zgodę na inną liczbę zawodników)
    2. mecze eliminacyjne 6-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej
    3. łącznie 7 rund eliminacyjnych, przy czym
    4. rundy 1-2, z przygotowanym rozstawieniem wg siły gry
    5. rundy 3-7, Swiss
    6. 8-rozdaniowe półfinały dla czterech pierwszych teamów
      • Najwyżej sklasyfikowany team wybiera przeciwnika
      • Wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 4 impów + 10% z różnicy VP-ów uzyskanych w eliminacjach
    7. 12-rozdaniowe finały (mecze o 1. i 3. miejsce)
      • Wyżej sklasyfikowany team po Round Robin jest gospodarzem
      • Wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 6 impów + 10% z różnicy VP-ów uzyskanych w eliminacjach
    8. W przypadku gdy carry over jest liczbą całkowitą gospodarz otrzymuje dodatkowe 0.2 IMP.
    9. Pozostałe drużyny grają SWISS (3 x 6 rozdań)
  4. Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z Regulaminem Klasyfikacyjnym.
  5. Poza turniejem par i teamów prowadzona będzie odrębna klasyfikacja z nagrodami:
    • szkół
    • klubów sportowych
    • województw

Podczas MPM uczestnicy będą mogli wziąć udział w grach zespołowych takich jak siatkówka czy koszykówka. Będą mogli zagrać także w tenisa stołowego i bule.

Harmonogram

czwartek, 24 września

  • do 1700: przyjazd ekip, zakwaterowanie
  • 1700-1730: odprawa opiekunów i kapitanów
  • 1730-1900: obiadokolacja
  • 1900-2230: I i II sesja turnieju MPM Par (2 x 10 rozdań)
  • 2300-0700: cisza nocna

piątek, 25 września

  • 0730-0900: śniadanie
  • 0930-1300: III, IV sesja turnieju MPM Par (2 x 10 rozdań)
  • 1330-1430: obiad
  • 1500-1800: atrakcyjne spędzenie wolnego - czasu do wyboru – hala sportowa, basen, wycieczka
  • 1800-1900: kolacja
  • 1930-2100: V sesja turnieju MPM par (1 x 10 rozdań)
  • 2200-0700: cisza nocna

sobota,2 6 września

  • 0730-0900: śniadanie
  • 0930-1500: I sesja turnieju drużynowego (rundy 1-4, mecze 6-rozdaniowe)
  • 1500-1600: obiad
  • 1630-1930: II sesja turnieju drużynowego (rundy 5-7, mecze 6-rozdaniowe)
  • 1930-2030: kolacja
  • 2030-2300: dyskoteka/maraton filmowy/ alternatywnie turniej dodatkowy dla wszystkich/ inne
  • 2300-0600: cisza nocna

niedziela, 27 września

  • 730-830: śniadanie
  • 830-1130: półfinał i finał  
  • 1200-1230: ceremonia zakończenia
  • 1230-1400: obiad i wyjazd ekip

IV. Bezpieczeństwo zawodów

  1. W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
  2. Wszyscy uczestnicy MPM powinni posiadać ważne badania lekarskie. W innym przypadku, mogą brać udział w zawodach pod opieką i na odpowiedzialność opiekunów, z którymi przyjechali na zawody.
  3. Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających i palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów) dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.

V. Postanowienia końcowe

  1. Interpretacja regulaminu należy do Zarządu Głównego PZBS.
  2. Pełnomocnikiem ZG jest kol. Adrian Bakalarz i jego decyzje z zakresu spraw organizacyjnych są ostateczne.
  3. Odpowiedzialnym za organizację jest :

    ŚZBS – Norbert Krzystanek, E –mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. tel. 512 172 168

    Hotel Senator – Arkadusz Pająk, E- mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 694 455 225

  4. Decyzje sędziego głównego z zakresu stosowanego prawa brydżowego są ostateczne.
  5. Sędzią Głównym zawodów będzie: Piotr Kucharski.
  6. Regulamin został zatwierdzony w dniu 30 sierpnia 2015 r.