Mistrzostwa Polski Młodzików
Regulamin Mistrzostw Polski Młodzików 2012
1. Celem Mistrzostw Polski Młodzików (MPM) jest popularyzacja brydża sportowego wśród młodzieży szkolnej i gimnazjalnej oraz wyłonienie najlepszych par i drużyn młodzieżowych.
2. W MPM mogą startować wyłącznie zawodnicy urodzeni w 1997 roku i młodsi, którzy sa zrzeszeni w Polskim Związku Brydża Sportowego i opłacili składki członkowskie na 2012 rok.
3. Zawodnicy zamiejscowi musza przyjechać na zawody z opiekunem, który ma ukończone 21 lat.
4. Organizatorem Mistrzostw są:
- Polski Związek Brydża Sportowego,
- Uczniowski Klub Brydżowy "KLEKS" Szamotuły,
5. Zawody zostaną rozegrane w Sali gimnastycznej Zespołu Szkoł nr 2 w Szamotułach.
6. Zakwaterowanie uczestników od godz. 16:00 dnia 17.05.2012 r. do godz. 20:00 w internacie Zespołu Szkół Nr 2 w Szamotułach, ul. Szczuczyńska 3. Opłata za osobodzień dla zawodników i opiekunów wynosi 60zł.
7. Zamiejscowi uczestnicy Mistrzostw winni stawić się w dniu 17.05.2012 r. do godz. 20:00 w internacie Zespołu Szkół Nr 2 ul. Szczuczyńska 3. Tam także zostanie przeprowadzona o godz. 21:00 konferencja techniczna. Na życzenie trenerów i opiekunów zostanie przeprowadzona klasyfikacja szkół i klubów- najlepsi otrzymają puchary.
8. Program Mistrzostw przewiduje rozegranie II- sesyjnego Turnieju Par oraz II- sesyjnego turnieju drużynowego (drużyny 4-6 osobowe). Czołowi zawodnicy w turnieju drużynowym i turnieju par otrzymują puchary i medale.
9. W czasie konferencji technicznej przed rozpoczęciem Mistrzostw przedstawiciel PZBS wyłoni z pośród opiekunów 3-osobowa Komisję odwoławczą, złożoną z opiekunów, którzy posiadają współczynnik klasyfikacyjny min. 7.0 i w miarę możliwości pochodzą z różnych województw. Kaucja w przypadku złożenia odwołania wynosi 50zł.
10. Sposób rozegrania Mistrzostw (liczenie rozdań, ilość rund, rozstawienie par i drużyn) ogłosi sędzia główny przed rozpoczęciem gry.
11. Sędziego głównego zobowiązuje się do nakładania kar (łącznie z wykluczeniem z gry) za przewinienie przeciwko etyce gry.
12. Kierownikiem Biura Mistrzostw jest Jan Grygier,
tel. dom. (0-61)29-20-929, kom.0-665-755-777,mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
13. Pełnomocnikiem ZG PZBS jest Leszek Nowak- Członek ZG
14. Sędzią Głównym jest Paweł Perz- Sędzia Państwowy.
15. Zgłoszenia do Mistrzostw przyjmuje Kierownik Biura Mistrzostw- Jan Grygier- najpóźniej do dnia 12.05.2011r. prosimy o imienną listę zawodników.
16. Zgodnie z zarządzeniem PZBS uczestników (dotyczy również opiekunów)obowiązuje zakaz spożywania alkoholu pod każdą postacią oraz palenia tytoniu w miejscu i otoczeniu rozgrywek. Nie stosowanie się do zarządzenia może skutkować natychmiastowych usunięciem z Mistrzostw.
Orientacyjny harmonogram
Przeddzień zawodów (czwartek, 17.05)
Do godz.20:00 Przyjazd uczestników
20:00-21:00 Kolacja
21:00 Konferencja techniczna
1 dzień (piątek, 18.05)
8:00 Śniadanie
9:30 Otwarcie Mistrzostw
10:00 Turniej par I sesja
13:30 Obiad
15:00 Turniej par II sesja
19:00 Kolacja
2 dzień (sobota, 19.05)
8:00 Śniadanie
9:30 Turniej Teamów I sesja (dłuższa)
15:00 Obiad
16:00 Czas wolny- piłka nożna, siatkowa, pływanie, zwiedzanie Zamku Górków, Baszty Halszki,
Spotkanie z Arcymistrzami: Krzysztofem Jassemem i Ryszardem Kiełczewskim w sobotę lub niedzielę.
3 dzień (niedziela,20.05)
8:00 Śniadanie
9:00 Turniej Teamów- dokończenie
11:00 Zakończenie Mistrzostw
12:00 Obiad i Wyjazd Uczestników