Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

VII Mistrzostwa Polski Młodzików – Starachowice 2017

I. Założenia ogólne

  1. VII Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2017 r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
  2. MPM odbędą się w dniach 19-22 października 2017 r. w Starachowicach. Hotel Senator ul. Bankowa 7.
  3. W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 2002 r. i młodsi.
  4. W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności Międzynarodowe Prawo Brydżowe, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
  5. Organizatorem MPM są:
    1. Polski Związek Brydża Sportowego;
    2. Świętokrzyski Związek Brydża Sportowego;
    3. Hotel Senator s.c. Prokop i s-ka, ul. Bankowa 7, 27-200 Starachowice.

II. Założenia organizacyjne

  1. Rejestracja elektroniczna ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. (041) 274 03 90) odbywać się będzie do 15 października 2017 r. Po tym terminie rejestracja w uzgodnieniu z organizatorami.
  2. Koszt uczestnictwa w zawodach – 275 zł od uczestnika.
  3. Płatność po przyjeździe na miejscu gotówką lub przelewem na podstawie wcześniejszego zgłoszenia.
  4. Dojazd – Wyświetl mapę.
  5. Wyżywienie – stołówka w miejscu zakwaterowania.
  6. MPM zostaną przeprowadzone na Sali Senatorskiej Hotelu Senator.
  7. Restauracja hotelowa zobowiązuje się do zapewnienia ciepłych napojów i poczęstunku dla uczestników w czasie rozgrywek.
  8. Możliwość domówienia obiadu w dniu wyjazdu – cena uczestnika z dodatkowym obiadem to 300 zł.

III. Założenia sportowe

  1. W MPM rozegrane zostaną turnieje par dziewcząt, chłopców i open oraz teamów.
  2. Turniej par open:
    1. liczony na zapis maksymalny,
    2. 50 rozdań 5 x 10 rozdań.
  3. Turnieje dziewcząt i chłopców:
    1. liczony na zapis maksymalny,
    2. 30 rozdań 3 x 10 rozdań.
  4. Turniej teamów:
    1. teamy 4 osobowe, (sędzia może wyrazić zgodę na inną liczbę zawodników),
    2. mecze eliminacyjne 6-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej,
    3. łącznie 7 rund eliminacyjnych, przy czym,
    4. rundy 1-2, z przygotowanym rozstawieniem wg siły gry,
    5. rundy 3-7, Swiss,
    6. 8-rozdaniowe półfinały dla czterech pierwszych teamów:
      • najwyżej sklasyfikowany team wybiera przeciwnika z miejsc 3-4,
      • wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 4 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach.
    7. 12-rozdaniowe finały (mecze o 1. i 3. miejsce):
      • wyżej sklasyfikowany team po Round Robin jest gospodarzem,
      • wyżej sklasyfikowany team dostaje carry over w wysokości 6 impów + 10% z różnicy VP uzyskanych w eliminacjach.
    8. W przypadku gdy carry over jest liczbą całkowitą gospodarz otrzymuje dodatkowe 0.2 IMP.
    9. Pozostałe drużyny grają swiss (3 x 6 rozdań).
  5. Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z Regulaminem Klasyfikacyjnym.
  6. Podczas MPM uczestnicy będą mogli korzystać z hali sportowej lub basenu.

IV. Harmonogram

czwartek, 19 października
  • do 1600: przyjazd ekip, zakwaterowanie
  • 1600–1700: odprawa opiekunów i kapitanów
  • 1700–1800: obiadokolacja
  • 1800–2200: I sesja turnieju drużynowego(rundy 1–4, mecze 6-rozdaniowe)
  • 2200–0700: cisza nocna
piątek, 20 października
  • 0730–0900: śniadanie
  • 0930–1300: II sesja turnieju drużynowego (rundy 5–7, mecze 6-rozdaniowe)
  • 1330–1430: obiad
  • 1500–1800: półfinał i finał turnieju drużynowego

    dla pozostałych uczestników w tym samym czasie atrakcyjne spędzenie wolnego – czasu do wyboru – hala sportowa, basen, wycieczka

  • 1800–1830: kolacja
  • 1830–2200: turniej par dziewcząt i chłopców (3 x 10 rozdań)
  • 2200–0700: cisza nocna
sobota, 21 października
  • 0730–0900: śniadanie
  • 0930–1330: I – II –III sesja turnieju par (3x10 rozdań)
  • 1330–1500: obiad
  • 1530–1830: IV – V sesja turnieju par (2x10 rozdań)
  • 1830–1930: kolacja
  • 1930–2230: czas wolny/alternatywnie turniej dodatkowy dla wszystkich
  • 2300–0700: cisza nocna
niedziela, 22 października
  • 730–830: śniadanie
  • 830–1130: Turniej pożegnalny o nagrodę Hotelu Senator
  • 1200–1300: ceremonia zakończenia
  • 1300–1400: obiad i wyjazd ekip

Organizatorzy zastrzegają sobie, możliwość zmian w harmonogramie rozgrywek po konsultacjach z opiekunami.

V. Bezpieczeństwo zawodów

  1. W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
  2. Wszyscy uczestnicy MPM powinni posiadać zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza pierwszego kontaktu, o dopuszczeniu zawodnika do zawodów sportowych. Obowiązek sprawdzenia zaświadczeń spoczywa na opiekunach.
  3. Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających i palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów) dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.

VI. Postanowienia końcowe

  1. Interpretacja regulaminu należy do Wydziału Gier PZBS.
  2. Sędzią Głównym zawodów będzie Piotr Kucharski.
  3. Sprawy wynikłe w trakcie rozgrywek rozstrzyga Sędzia Główny.
  4. Odpowiedzialnym za organizację jest:

    ŚZBS – Norbert Krzystanek, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 508 382 630;

    Hotel Senator – Arkadiusz Pająk, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 041 274 03 90