Uchwała nr 56/2025/2025-2029 - zmiany w "Konkursie ofert na organizację turniejów eliminacyjnych cyklu Grand Prix Polski Par, Grand Prix Polski Teamów oraz Mistrzostw Polski w roku 2026"
Zarząd zatwierdza zmiany w "Konkursie ofert na organizację turniejów eliminacyjnych cyklu Grand Prix Polski Par, Grand Prix Polski Teamów oraz Mistrzostw Polski w roku 2026":
1). pkt 3. przyjmuje brzmienie:
3. Zarząd PZBS, po zapoznaniu się z ofertami, dokona wyboru organizatorów turniejów eliminacyjnych Grand Prix Polski Par , organizatorów turniejów eliminacyjnych Grand Prix Polski Teamów oraz organizatorów wymienionych Mistrzostw Polski. Zarząd PZBS może również nie przyznać organizacji turniejów umieszczonych w konkursie.
2). pkt. 10 przyjmuje brzmienie:
10. Kształt oferty (zakres przedstawianych informacji, materiałów i dokumentów) pozostają w gestii oferenta. Z punktu widzenia Zarządu PZBS istotne jest, aby oferta przedstawiała możliwie pełne, szczegółowe i wiarygodne informacje pozwalające na dokonanie oceny. Preferowane będą oferty składane na organizowane łącznie zawody z cyklu GPPT i GPPP. Oferty złożone po terminie, na niewłaściwy adres czy w zakresie uniemożliwiającym dokonanie oceny zgodnie z podanymi kryteriami, może spowodować wykluczenie oferty z konkursu.
3). pkt. 12 przyjmuje brzmienie:
12. Wpisowe do wszystkich turniejów eliminacyjnych GPP Par i Teamów ustala się na maksymalnym poziomie w wysokości:
członek PZBS : 140 zł od osoby
członek PZBS : 100 zł z uprawnieniami do zniżek (senior, junior) od osoby
junior do 18 lat włącznie (junior młodszy ): 50 zł od osoby
junior do 15 lat włącznie (młodzik): 30 zł od osoby
W Grand Prix Polski Teamów za kolejne sesje (np. finałową) wpisowe od teamu wynosi 200 zł (przez sesję rozumiemy rozgrywki na dystansie 24-36 rozdań a nie krótki mecz play-off). Dopłaty za poszczególne sesje wchodzą w całości do ogólnej kwoty wpisowego.
W turniejach rozgrywanych za granicą wpisowe dla członków PZBS nie powinno odbiegać od powyższych sum.
4). pkt 13 przyjmuje brzmienie:
13. Na nagrody organizator przeznacza 40% ogólnej kwoty wpisowego. Pozostałe 60% jest dzielone pomiędzy organizatora (35%) oraz PZBS (25%). Odpis do PZBS obejmuje poprzedni odpis na młodzież oraz opłatę za rangę turnieju OTX***. W przypadku ustalenia przez organizatora poziomów wpisowego na poziomie niższym niż wskazane powyżej, kwota odpisu na rzecz PZBS, o którym mowa wyżej ustalana jest z uwzględnieniem kwot wymienionych w pkt. 12.
5). pkt 16. przyjmuje brzmienie:
16. Oferty winny być składane w formie elektronicznej wyłącznie na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w terminie do 12 listopada 2025 roku.
6). pkt. 17 przyjmuje brzmienie:
17. Biuro PZBS przez kolejne dni ma prawo prosić oferentów o wyjaśnienia i doprecyzowanie oferty. Na Zebraniu Zarządu PZBS w dniu 19 listopada 2025 Zarząd zdecyduje o wynikach konkursu.
Głosowało 8 Członków Zarządu - 8 za (MM, IC, PM, JS, MG, KK, PP, AS).
