Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Młodzieżowy Festiwal Teamów o Basztę Halszki 2011

Witryna zawodów

Data i miejsce

25-27 marca 2011 r,

Rozgrywki, zakwaterowanie i wyżywienie: Technikum rolnicze, ul. Szczuczyńska 3, SZAMOTUŁY

Pełne wyżywienie od piątku od kolacji do niedzieli do obiadu. Koszt noclegów i wyżywienia od kolacji w piątek do obiadu w niedziele 110 zł/os.

Program festiwalu

Piątek 25.III.2011

Do godziny 16.30 przyjazd i zakwaterowanie

17.00 – 19.30 – turniej teamów

20.15 – turniej teamów

Sobota 26.III.2011

9.00 – turniej teamów

15.00 – turniej teamów (pierwszy mecz- finał A, finał B)

20.00 – drugi mecz finał A

20.15 – turniej teamów finał B

Niedziela 27.III.2011

8.30 – Finał A dokończenie

9.00 – Finał B dokończenie

11.30 – uroczyste zakończenie – wręczenie nagród

W Festiwalu wezmą udział zaproszone teamy z Niemiec!

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niewielkich przesunięć czasowych.

Każda ekipa powinna mieć dorosłego opiekuna. W przeciwnym wypadku organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowanie zawodników.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 20.III.2011
  • mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,
    tel: 665755777

Regulamin festiwalu teamów o “Basztę Halszki”

  1. W zawodach może startować młodzież w wieku do lat 20 (rocznik 1991 i młodsze).
  2. Drużyny mogą składać się z 4-6 zawodników.
  3. Opłata startowa od teamu (4-osobowego) wynosi 40 zł.
  4. Przynajmniej 3 zawodników drużyny powinno pochodzić z tego samego klubu.
  5. Nagrodą główną dla zwycięskiej drużyny (spełniającej pkt. 4) jest puchar przechodni w postaci rzeźbionej w drewnie Baszty Halszki.
  6. Puchar przechodni (Baszta Halszki) przechodzi na własność Klubu, jeżeli ten Klub wygra:
    • - trzy lata pod rząd (lub)
    • - pięć razy (niekoniecznie z rzędu)
  7. Dla zwycięskiego teamu przewidziana jest nagroda w wysokości 1000 zł.
  8. Turniej podzielony zostanie na dwie części:
    1. eliminacyjną – mecze na dochodzenie bez powtórzeń
    2. finał A: play-off (na zasłonach) – 8 pierwszych drużyn (przegrani trafiają do finału B z wyrównaniami za mecze, których nie rozegrali)
    3. finał B: pozostałe drużyny rozgrywają mecze na dochodzenie bez powtórzeń, ostatnie dwa mecze dokładnie według wyników.
  9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany sposobu przeprowadzenia turnieju w przypadku nietypowej liczby drużyn.
  10. Sędzią głównym jest Paweł Perz.
  11. Organizatorem festiwalu jest Uczniowski Klub Brydżowy KLEKS “Szamotuły”.

 

 

Poprawiony (poniedziałek, 14 marca 2011 20:30)