Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Mistrzostwa Polski Juniorów - regulamin

  1. Celem Mistrzostw Polski Juniorów 19-20 lat oraz 21-25 lat w brydżu sportowym jest popularyzacja brydża wśród młodzieży oraz wyłonienie spośród uczestników najlepszych par, par mieszanych, par dziewcząt i drużyn.
  2. W MPJ 19-20 mogą startować wyłącznie zawodnicy urodzeni w latach 1997 i 1998, a w MPJ 21-25 – zawodnicy z roczników 1992-1996. Wszyscy uczestnicy muszą być zrzeszeni w Polskim Związku Brydża Sportowego i mieć opłacone składki członkowskie na 2017 rok.
  3. Organizatorem Mistrzostw jest Małopolski Związek Brydża Sportowego we współpracy z Hotelem Litwiński w Tęgoborzy.
  4. Zawody zostaną rozegrane w dniach 9-12 marca 2017 w Hotelu Litwiński w Tęgoborzy, który również świadczyć będzie usługę zakwaterowania i wyżywienia na rzecz zainteresowanych uczestników.
  5. Dyrektorem organizacyjnym MPJ 2017 jest Prezes Małopolskiego Związku Brydża Sportowego – Marcin Kuflowski (tel. 507.065.495, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ), a koordynatorem z ramienia Zarządu Polskiego Związku Brydża Sportowego – Adrian Bakalarz.
  6. Obsadę sędziowską MPJ 2017 stanowią: Artur Wasiak – sędzia główny i Michał Klichowicz – sędzia komputerowy.
  7. W turnieju teamów mogą startować zespoły 4-osobowe w kategorii 19-20 oraz 4-6-osobowe w kategorii 21-25. Aby zdobyć tytuł Mistrza lub I/II Wicemistrza Polski Juniorów trzeba rozegrać minimum 50% rozdań przewidzianych do gry.
  8. Program Mistrzostw przewiduje rozegranie (w kategoriach 19-20 lat oraz 21-25 lat):
    1. turnieju par dziewcząt na zapis maksymalny – 26-30 rozdań,
    2. turnieju par mieszanych na zapis maksymalny – 26-30 rozdań,
    3. turnieju par na zapis maksymalny – 62 rozdania – 4 sesje * 10 rozdań – eliminacje + 11 rund * 2 rozdania – finał dla 12 par (eliminacje = 50 % [1. sesja], finał = 50 % [2. sesja]); możliwe nieznaczne modyfikacje schematu rozgrywek,
    4. turnieju teamów – 60-72 rozdania (schemat rozgrywek zależny od liczby drużyn, oparty na systemie "każdy z każdym" z możliwością dodatkowych rund w zamkniętych finałach).
  9. Szczegółowy sposób rozegrania Mistrzostw (liczenie rozdań, rozstawienie par i drużyn itp.) ogłoszony zostanie przez sędziów przed rozpoczęciem gry.
  10. Czołowi zawodnicy wszystkich turniejów otrzymają tytuły mistrzowskie, puchary i medale.
  11. W kat. 19-20 lat – za uzyskane wyniki zostaną przyznane punkty w ramach Systemu Sportu Młodzieżowego.
  12. Zawody przeprowadzone zostaną zgodnie z przepisami Międzynarodowego Prawa Brydżowego oraz Polskiego Związku Brydża Sportowego.
  13. Obsadę sędziowską zobowiązuje się do nakładania kar (łącznie z wykluczeniem z gry) za przewinienia przeciwko etyce gry.
  14. Uczestników (dotyczy również opiekunów) obowiązuje zakaz spożywania alkoholu pod każdą postacią oraz palenia tytoniu w miejscu rozgrywek. Niestosowanie się do zarządzenia może skutkować natychmiastowych usunięciem z Mistrzostw.

Harmonogram zawodów:

czwartek
  • godz. 19:00 – 22:45 turniej par dziewcząt (26-30 rozdań)
  • godz. 19:00 – 22:30 EX-1 (22-24 rozdania)
piątek
  • godz. 11:00 – 13:30 turniej par open (eliminacje, rozdania 1-20)
  • godz. 15:00 – 17:45 turniej par open (eliminacje, rozdania 21-40)
  • godz. 19:00 – 22:00 turniej par open (finał, 11 rund * 2 rozdania)
  • godz. 18:45 – 22:00 EX-2 (22-24 rozdania)
sobota
  • godz. 09:00 – 13:30 turniej teamów (I sesja)
  • godz. 14:30 – 18:00 turniej teamów (II sesja)
  • godz. 19:00 – 21:45 turniej teamów (III sesja)
niedziela
  • godz. 09:00 – 13:00 turniej mikstów (26-30 rozdań)
  • godz. 09:30 – 13:00 EX-3 (22-24 rozdania)

Harmonogram posiłków:

  • śniadania – godz. 8:00 – 9:00 (w piątek – do godz. 10:00)
  • obiady – godz. 13:30 – 14:30
  • kolacje – godz. 18:00 – 19:00

Koszty udziału w mistrzostwach:

  • PAKIET I: 280 zł – od czwartku (kolacja) do niedzieli (obiad)
  • PAKIET II: 210 zł – od piątku (obiad) do niedzieli (obiad)
  • 45 zł / 30 zł – dopłata do pokoju jednoosobowego (pakiet I / pakiet II)
  • GRUPY ZORGANIZOWANE 15+ osób – OPIEKUN GRATIS

OFICJALNE ZGŁOSZENIA (indywidualne i grupowe) przyjmujemy do 5 marca 2017 r. – wyłącznie na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Dla wszystkich uczestników korzystających z PAKIETU I – organizatorzy deklarują przekazanie zestawów upominkowych w dniu przyjazdu.

 

Marcin Kuflowski
Dyrektor Organizacyjny
MPJ 2017

 

Adrian Bakalarz
członek Zarządu PZBS
 

 

Poprawiony (poniedziałek, 06 marca 2017 09:35)