Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Mistrzostwa Polski Młodzieży Szkolnej – Smołdzino 2013

Pobierz zaproszenie

 

Pobierz kartę zgłoszenia

Założenia sportowe i organizacyjne

  1. Organizatorami Mistrzostw Polski Młodzieży Szkolnej są:

    - Polski Związek Brydża Sportowego

    ul. Złota 7/3

    00-019 Warszawa

    - Pomorski Wojewódzki Związek Brydża Sportowego

    80-557 Gdańsk ul. Marynarki Polskiej 80.

  2. Mistrzostwa Polski Młodzieży Szkolnej odbędą się w Ośrodku Kolonijno-Wczasowym „BEATA” & „FIORD” w Smołdzińskim Lesie koło Słupska woj. pomorskie w dniach 20-23.06.2013 r. Mapka – trasa dojazdu ze Słupska.

  3. W zawodach może brać udział młodzież szkolna – uczniowie dziennych szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich.

  4. W MPMS obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS oraz Polityka Systemowa PZBS.

  5. Uczestnicy zawodów, którzy nie ukończyli 18 roku życia mogą uczestniczyć w zawodach wyłącznie pod opieką rodziców, opiekunów lub instruktorów.

  6. Zawody rozegrane zostaną w czterech konkurencjach:

    • MPMS par open na maxy,

    • MPMS par open na IMP-y,

    • MPMS par mikstowych,

    • MPMS par dziewcząt.

  7. Dla Zwycięzców, wicemistrzów i drugich wicemistrzów w poszczególnych konkurencjach przewidziano puchary i dyplomy. Wszystkie pary zdobywają punkty do punktacji długofalowej, klasyfikacji klubów, szkół  i województw.

  8. Całkowity koszt pobytu w ośrodku z wyżywieniem od czwartku 20.06 do niedzieli 23.06 wynosi 230 zł za osobę.

  9. Płatność przelewem na konto:

    Pomorski Wojewódzki Związek Brydża Sportowego w Gdańsku

    14 1930 1884 2800 0412 2243 0001

    do dnia 14.06.2013 lub na miejscu gotówką u organizatora.

  10. Istnieje możliwość przygotowania posiłków dla osób stosujących dietę – prosimy o zaznaczenie tego faktu w zgłoszeniu.

  11. Pisemne zgłoszenia należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  na załączonym druku w terminie do 08.06.2013 r. Zgłoszenia po tym terminie mogą nie zostać przyjęte.

    Kontakt telefoniczny Piotr Suchodolski – 500-245-913.

  12. Po otrzymaniu wszystkich zgłoszeń organizator powiadomi uczestników o możliwości odpłatnego transportu autokarem na trasie Słupsk-Smołdziński Las w dniu 20.06.13 oraz Smołdziński Las – Słupsk w dniu 23.06.13.

  13. Podczas MPMS obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.

 

Atrakcje turystyczne i rekreacyjne.

 

W czasie wolnym istnieje możliwość zorganizowania wycieczek krajoznawczych lub gier zespołowych na terenie ośrodka. Poniżej przedstawiamy propozycje.

  1. Wycieczka piesza (około 4 godzin) - światowy rezerwat biosfery – wydmy ruchome w Czołpinie oraz latarnia morska.

  2. Skansen w Klukach (wstęp 6 zł), wieża widokowa, pomost na jeziorze Łebsko – 7km od miejsca zakwaterowania.

  3. Jezioro Dołgie Duże i Dołgie Małe – około 4 km od miejsca zakwaterowania.

  4. Muzeum Przyrodnicze w Smołdzinie (wstęp 3 zł) – główna atrakcja - orzeł bielik, Święta Góra Rowokół z wieżą widokową (wstęp 3 zł).

  5. Dawna jednostka wojskowa w Czołpinie – 3,5 km.

  6. Na terenie ośrodka znajdują się trzy boiska do piłki siatkowej, jedno boisko do koszykówki, jedno boisko do piłki nożnej, stół bilardowy oraz cztery stoły do tenisa stołowego.

  7. Do dodatkowych zawodów sportowych zostaną dopuszczeni tylko zawodniczki i zawodnicy posiadający aktualną książeczkę sportowo–lekarską zawodnika z wklejonym zdjęciem, podpisem, wypełnionymi danymi, pieczątką klubową i aktualną zgodą lekarską. Jeśli nie posiadają książeczki sportowo-lekarskiej, mogą brać udział w zawodach pod opieką opiekunów z którymi przyjechali na zawody.

  8. We wszystkich dodatkowych zawodach sportowych uczestnicy będą pod opieką uprawnionych instruktorów sportu.

Na wyposażeniu ośrodka jest około 50 rowerów do dyspozycji uczestników w cenie pobytu lub możliwość wynajęcia autokaru dla grupy – koszt do uzgodnienia z właścicielem ośrodka.

 

 

Harmonogram.

Czwartek 20.06.2013

10:00 - 14:00 - Przyjazd ekip i zakwaterowanie

14:30 - Obiad

15:30 - Turniej par dziewcząt Sesja 1 – 10 rozdań

15:30 - 18:30 - Dla chłopców czas wolny – wycieczka, gry zespołowe lub turniej dodatkowy Ex-1,

17:00 - Turniej par dziewcząt Sesja 2 – 10 rozdań

18:30 - Kolacja

19:30 - Turniej par dziewcząt Sesja 3 – 10 rozdań

Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-2 lub gry zespołowe,

 

Piątek 21.06.2013

8:00 - Śniadanie

9:00 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 1 – 10 rozdań

10:30 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 2 – 10 rozdań

12:00 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 3 – 10 rozdań

13:30 - Obiad

14:30 - Turniej Par Open Maxy

Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania,

16:00 -18:00 - Czas wolny - wycieczka lub gry zespołowe

18:00 - Kolacja

19:00 - Turniej Par Open Maxy

Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania,

Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-3 lub gry zespołowe.

 

Sobota 22.06.2013

8:00 - Śniadanie

9:00 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 1 – 10 rozdań

10:30 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 2 – 10 rozdań

12:00 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 3 – 10 rozdań

13:30 - Obiad

14:30 - Turniej Par Open IMP-y

Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania,

16:00 -18:00 - Czas wolny - wycieczka lub gry zespołowe

18:00 - Kolacja

19:00 - Turniej Par Open IMP-y

Finał 12 par każdy z każdym - sesja 2 – 6 rund po 2 rozdania,

Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-4 lub gry zespołowe.

 

Niedziela 23.06.2013

7:30 - Śniadanie

8:30 - Turniej par mikstowych Sesja 1 – 10 rozdań

8:30 - 13:00 - Dla osób niegrających w mikstach czas wolny – wycieczka, gry zespołowe lub turniej dodatkowy Ex-5,

10:00 - Turniej par mikstowych Sesja 2 – 10 rozdań

11:30 - Turniej par mikstowych Sesja 3 – 10 rozdań

13:00 - Obiad

13:45 - Zakończenie imprezy i wyjazd ekip