Mistrzostwa Polski Młodzieży Szkolnej – Smołdzino 2013
Założenia sportowe i organizacyjne
-
Organizatorami Mistrzostw Polski Młodzieży Szkolnej są:
- Polski Związek Brydża Sportowego
ul. Złota 7/3
00-019 Warszawa
- Pomorski Wojewódzki Związek Brydża Sportowego
80-557 Gdańsk ul. Marynarki Polskiej 80.
-
Mistrzostwa Polski Młodzieży Szkolnej odbędą się w Ośrodku Kolonijno-Wczasowym „BEATA” & „FIORD” w Smołdzińskim Lesie koło Słupska woj. pomorskie w dniach 20-23.06.2013 r. Mapka – trasa dojazdu ze Słupska.
-
W zawodach może brać udział młodzież szkolna – uczniowie dziennych szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich.
-
W MPMS obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS oraz Polityka Systemowa PZBS.
-
Uczestnicy zawodów, którzy nie ukończyli 18 roku życia mogą uczestniczyć w zawodach wyłącznie pod opieką rodziców, opiekunów lub instruktorów.
-
Zawody rozegrane zostaną w czterech konkurencjach:
-
MPMS par open na maxy,
-
MPMS par open na IMP-y,
-
MPMS par mikstowych,
-
MPMS par dziewcząt.
-
-
Dla Zwycięzców, wicemistrzów i drugich wicemistrzów w poszczególnych konkurencjach przewidziano puchary i dyplomy. Wszystkie pary zdobywają punkty do punktacji długofalowej, klasyfikacji klubów, szkół i województw.
-
Całkowity koszt pobytu w ośrodku z wyżywieniem od czwartku 20.06 do niedzieli 23.06 wynosi 230 zł za osobę.
-
Płatność przelewem na konto:
Pomorski Wojewódzki Związek Brydża Sportowego w Gdańsku
14 1930 1884 2800 0412 2243 0001
do dnia 14.06.2013 lub na miejscu gotówką u organizatora.
-
Istnieje możliwość przygotowania posiłków dla osób stosujących dietę – prosimy o zaznaczenie tego faktu w zgłoszeniu.
-
Pisemne zgłoszenia należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. na załączonym druku w terminie do 08.06.2013 r. Zgłoszenia po tym terminie mogą nie zostać przyjęte.
Kontakt telefoniczny Piotr Suchodolski – 500-245-913.
-
Po otrzymaniu wszystkich zgłoszeń organizator powiadomi uczestników o możliwości odpłatnego transportu autokarem na trasie Słupsk-Smołdziński Las w dniu 20.06.13 oraz Smołdziński Las – Słupsk w dniu 23.06.13.
-
Podczas MPMS obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.
Atrakcje turystyczne i rekreacyjne.
W czasie wolnym istnieje możliwość zorganizowania wycieczek krajoznawczych lub gier zespołowych na terenie ośrodka. Poniżej przedstawiamy propozycje.
-
Wycieczka piesza (około 4 godzin) - światowy rezerwat biosfery – wydmy ruchome w Czołpinie oraz latarnia morska.
-
Skansen w Klukach (wstęp 6 zł), wieża widokowa, pomost na jeziorze Łebsko – 7km od miejsca zakwaterowania.
-
Jezioro Dołgie Duże i Dołgie Małe – około 4 km od miejsca zakwaterowania.
-
Muzeum Przyrodnicze w Smołdzinie (wstęp 3 zł) – główna atrakcja - orzeł bielik, Święta Góra Rowokół z wieżą widokową (wstęp 3 zł).
-
Dawna jednostka wojskowa w Czołpinie – 3,5 km.
-
Na terenie ośrodka znajdują się trzy boiska do piłki siatkowej, jedno boisko do koszykówki, jedno boisko do piłki nożnej, stół bilardowy oraz cztery stoły do tenisa stołowego.
-
Do dodatkowych zawodów sportowych zostaną dopuszczeni tylko zawodniczki i zawodnicy posiadający aktualną książeczkę sportowo–lekarską zawodnika z wklejonym zdjęciem, podpisem, wypełnionymi danymi, pieczątką klubową i aktualną zgodą lekarską. Jeśli nie posiadają książeczki sportowo-lekarskiej, mogą brać udział w zawodach pod opieką opiekunów z którymi przyjechali na zawody.
-
We wszystkich dodatkowych zawodach sportowych uczestnicy będą pod opieką uprawnionych instruktorów sportu.
Na wyposażeniu ośrodka jest około 50 rowerów do dyspozycji uczestników w cenie pobytu lub możliwość wynajęcia autokaru dla grupy – koszt do uzgodnienia z właścicielem ośrodka.
Harmonogram.
Czwartek 20.06.2013
10:00 - 14:00 - Przyjazd ekip i zakwaterowanie
14:30 - Obiad
15:30 - Turniej par dziewcząt Sesja 1 – 10 rozdań
15:30 - 18:30 - Dla chłopców czas wolny – wycieczka, gry zespołowe lub turniej dodatkowy Ex-1,
17:00 - Turniej par dziewcząt Sesja 2 – 10 rozdań
18:30 - Kolacja
19:30 - Turniej par dziewcząt Sesja 3 – 10 rozdań
Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-2 lub gry zespołowe,
Piątek 21.06.2013
8:00 - Śniadanie
9:00 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 1 – 10 rozdań
10:30 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 2 – 10 rozdań
12:00 - Turniej Par Open Maxy – eliminacje Sesja 3 – 10 rozdań
13:30 - Obiad
14:30 - Turniej Par Open Maxy
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania,
16:00 -18:00 - Czas wolny - wycieczka lub gry zespołowe
18:00 - Kolacja
19:00 - Turniej Par Open Maxy
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania,
Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-3 lub gry zespołowe.
Sobota 22.06.2013
8:00 - Śniadanie
9:00 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 1 – 10 rozdań
10:30 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 2 – 10 rozdań
12:00 - Turniej Par Open IMP-y – eliminacje Sesja 3 – 10 rozdań
13:30 - Obiad
14:30 - Turniej Par Open IMP-y
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 1 – 5 rund po 2 rozdania,
16:00 -18:00 - Czas wolny - wycieczka lub gry zespołowe
18:00 - Kolacja
19:00 - Turniej Par Open IMP-y
Finał 12 par każdy z każdym - sesja 2 – 6 rund po 2 rozdania,
Dla chętnych Turniej dodatkowy Ex-4 lub gry zespołowe.
Niedziela 23.06.2013
7:30 - Śniadanie
8:30 - Turniej par mikstowych Sesja 1 – 10 rozdań
8:30 - 13:00 - Dla osób niegrających w mikstach czas wolny – wycieczka, gry zespołowe lub turniej dodatkowy Ex-5,
10:00 - Turniej par mikstowych Sesja 2 – 10 rozdań
11:30 - Turniej par mikstowych Sesja 3 – 10 rozdań
13:00 - Obiad
13:45 - Zakończenie imprezy i wyjazd ekip