MMM i eliminacje do OOM - strefa SE
Komunikat organizacyjny
Eliminacji do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży
i Międzywojewódzkich Mistrzostw Młodzików 2011
Strefa SE
1. Eliminacje mają na celu wyłonienie reprezentacji chłopców oraz dziewcząt z poszczególnych stref do finałów Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w Brydżu Sportowym.
Międzywojewódzkie Mistrzostwa Młodzików mają zaś na celu wyłonić Mistrzów, Wicemistrzów i II Wicemistrzów na rok 2011.
2. EOOM i MMM zostaną zorganizowane i rozegrane wewnątrz poszczególnych stref.
Strefa SE:
Lubelskie, Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie,
Organizator: Leszek Nowak, 605-897-298 e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Miejsce rozgrywek 32-050 Skawina ul. Spacerowa OKR „Gubałówka”
Termin: 2 kwietnia 2011, początek gry 10.30
Sędzia Główny: Zbigniew Sagan 602-778-050 e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
4. W zależności od ilości uczestników sędzia główny po konsultacjach z organizatorem ustali konkretną ilość rozdań i sposób gry (EOOM około 40 rozdań, MMM około 30 rozdań).
5. W EOOM również w zawodach finałowych OOM startować mogą wyłącznie pary żeńskie lub męskie, klubowe lub wojewódzkie.
6. W EOOM mają prawo startu zawodnicy i zawodniczki będący członkami Związku z roczników 1993-95 a w MMM pary złożone z zawodników i zawodniczek młodszych.
Wyniki rywalizacji strefowej sędzia główny przesyła do Biura Związku.
7. Do finału OOM awansuje bezpośrednio 8 par chłopców i 5 par dziewcząt.
8. We wszystkich turniejach obowiązują przepisy Międzynarodowego Prawa Brydżowego, i Regulamin Zawodów Brydża Sportowego PZBS, a także podstawowe wytyczne Polityki Systemowej PZBS. Wszelkie sprawy nie ujęte w tych dokumentach rozstrzyga sędzia.
Harmonogram:
09.30 – 10.15 przyjazd ekip,
10.00 – 10.20 weryfikacja, przydzielenie numerów startowych,
10.30 - 1 sesja turnieju,
12.00 - 2 sesja turnieju,
13.30 – 14.00 przerwa,
14.00 – 15.30 3 sesja turnieju,
15.30 – 17.00 4 sesja turnieju,
17.00 – 17.15 podliczenie wyników, przygotowanie dyplomów,
17.15 - 17.30 ogłoszenie wyników, wręczenie, wyjazd ekip.
Leszek Nowak