Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918,

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski


 

Regulamin cyklu, Regulamin cyklu na impy,

 

Wyniki i klasyfikacje znajdują się na stronach operatora KMP - BridgeSpider Sp. z o. o.

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski - https://bridgespider.com/kmp

Korespondencyjne Mistrzostwa Polski na impy - https://bridgespider.com/kmpimp

 

Archiwum, 2010201120122013, 20142015, 2016, 2017KMP 2018, KMP 2019KMP 2020KMP 20212022 20232024

 

 


 

KMP 9/2025 - analiza rozdań

Spis treści
KMP 9/2025 - analiza rozdań
Rozdanie 2.
Rozdanie 3.
Rozdanie 4.
Rozdanie 5.
Rozdanie 6.
Rozdanie 7.
Rozdanie 8.
Rozdanie 9.
Rozdanie 10.
Rozdanie 11.
Rozdanie 12.
Rozdanie 13.
Rozdanie 14.
Rozdanie 15.
Rozdanie 16.
Rozdanie 17.
Rozdanie 18.
Rozdanie 19.
Rozdanie 20.
Rozdanie 21.
Rozdanie 22.
Rozdanie 23.
Rozdanie 24.
Rozdanie 25.
Rozdanie 26.
Rozdanie 27.
Rozdanie 28.
Rozdanie 29.
Rozdanie 30.

Rozdanie 24.

Rozdanie 24
Rozd. W,
po partii: -
4 3 2
K 5
K 7 6 4
Q 8 6 3
 
A Q 10 9 6
9 4 2
A J 9
A 7
rozd. 24 J 8
Q 10 8 6 3
Q 5 2
K 5 2
  K 7 5
A J 7
10 8 3
J 10 9 4
 

Tutaj gracze W będą otwierać 1, część 1BA. Po otwarciu 1 E odpowie 1BA. Teraz tam, gdzie 1BA było „półforsujące”, do 11 PC W zainwituje 2BA, a z ręką E część przyjmie inwit, część nie (przy takiej lokalizacji pokazywanie teraz 5 kierów raczej nie ma sensu):

W N E S
1 pas 1BA pas
2BA pas pas/3BA pas…

S wyjdzie W, rozgrywający weźmie królem i zagra na impas pik i po sukcesie tego manewru i ujawnieniu podziału 3-3 odda na króla karo i weźmie 9 lew.

Po otwarciu 1BA E da transfer na kiery i po przyjęciu znów – część graczy E spasuje, część zainwituje przez 2BA. Po inwicie W mimo tylko 15 PC ma na pewno przyjęcie inwitu – asowe wartości, trzykartowy fit, dubel z boku…

W N E S
1BA pas 2 pas
2 pas pas/2BA pas
4 pas…    

N pewnie wyjdzie w piki – walet, król as… Teraz rozgrywający nie będzie próbował przebijać trefla, tylko zagra od razu w atu. Jeżeli nawet N nie wskoczy królem, a S po lewie na waleta kier zagra w karo (co po wiście 3 nie jest oczywiste), to rozgrywający aby wygrać musi pobić asem i zacząć grać piki, zrzucając ze stołu kara.