Polski Związek Brydża Sportowego

PZBS

KRS 0000219753, NIP: 525-16-56-918, Organizacja Pożytku Publicznego

konto PZBS: 07 1240 6175 1111 0000 4577 6692

Regulamin 3. Mistrzostw Polski Młodzików

Pobierz wersję do druku

 

Karta zgłoszeń

I. Założenia ogólne

  1. 3. Mistrzostwa Polski Młodzików (MPM) mają na celu wyłonienie mistrzów, wicemistrzów i drugich wicemistrzów Polski Młodzików w brydżu sportowym na 2013r. oraz popularyzację brydża sportowego pośród najmłodszych.
  2. MPM odbędą się w dniach 17-19 maja 2013 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Komornicy nad Zalewem Zegrzyńskim.
  3. W MPM mogą uczestniczyć zawodniczki i zawodnicy zarejestrowani w Polskim Związku Brydża Sportowego.
  4. W MPM mogą brać udział zawodniczki i zawodnicy urodzeni w 1998 r. i młodsi.
  5. W MPM obowiązują przepisy Polskiego Związku Brydża Sportowego, a w szczególności MPB’07, Regulamin Zawodów PZBS, Polityka Systemowa PZBS oraz niniejszy regulamin.
  6. Organizatorem MPM są:
    • Polski Związek Brydża Sportowego
    • Mazowiecki Związek Brydża Sportowego
    • Stowarzyszenie Pomocy Potrzebującym „Nadzieja”, ul. Piłsudskiego 3 w Legionowie.

II. Założenia organizacyjne

  1. Rejestracja elektroniczna do 12 maja 2013 r. Po tym terminie uczestnicy zostaną rozlokowani w internatach i kolejne zgłoszenia będą utrudnione, choć będziemy starali się przyjąć każdego.
  2. Koszt uczestnictwa w zawodach – 180 zł od uczestnika (opiekunowie 100 zł).
  3. Płatność na konto: 22 1050 1012 1000 0023 4243 7882 do dnia 12 maja 2013 r. lub po przyjeździe na miejscu gotówką.
  4. Organizator gwarantuje zakwaterowanie i wyżywienie po wpłacie 100 zł zaliczki za zgłoszenie drużyny.
  5. Dojazd – Ośrodek znajduje się zaraz przed zaporą w wodną w miejscowości Dębne, gmina Wieliszew, powiat Legionowo (jadąc od strony Legionowa). Istnieje możliwość zorganizowania wspólnego dojazdu uzgodnionych grup z Legionowa do ośrodka za pomocą wynajętych przez organizatora autobusów (szczegóły w karcie zgłoszeń).

    Wyświetl większą mapę
  6. Zakwaterowanie - Trzy budynki Internatu w miejscu zawodów.

    Zakwaterowanie będzie z podziałem na internat żeński, męski i mieszany, w karcie zgłoszeń będzie można zaznaczyć wybór zakwaterowania, po otrzymaniu kompletu zgłoszeń rozlokujemy uczestników i skonsultujemy z opiekunami naszą propozycję jeszcze przed przyjazdem, tak, żeby w momencie przyjazdu każdy już wiedział, gdzie jest zakwaterowany.

  7. Wyżywienie - Stołówka w miejscu zawodów.

    Organizator gwarantuje dobre wyżywienie, z którego każdy powinien być zadowolony. W trakcie trwania zawodów będzie otwarty sklepik szkolny.

  8. MPM zostaną przeprowadzone na sali gimnastycznej.

III. Założenia sportowe

  1. W MPM rozegrane zostanie turniej par oraz turniej teamów.
  2. Turniej par
    1. liczony na zapis maksymalny
    2. 4 x 10 rozdań
  3. Turniej teamów
    1. teamy 4-osobowe
    2. mecze 4-rozdaniowe IMP/VP wg skali ułamkowej
    3. łącznie 9 rund, przy czym
      1. rundy 1-3, mecze w grupach (rozstawienie pętelkowe)
      2. rundy 4-7, Swiss z możliwością opóźnienia jednej rundy,
      3. rundy 8-9, Danish
  4. Punkty klasyfikacyjne
    1. Wszyscy uczestnicy MPM zdobywają PKL zgodnie z pkt. 16 i 16.1 Regulaminu Klasyfikacyjnego
    2. Dodatkowo, pierwsze trzy pary/teamy otrzymują odpowiednio:
      • w parach 5-3-1 PKL
      • w teamach 4-2-1 PKL
  5. Podczas MPM rozegrane zostaną drużynowe i indywidualne zawody sportowe (siatkówka, koszykówka, piłka nożna, zawody kajakowe, pływanie). Zależnie od możliwości organizacyjnych i zainteresowania poszczególnymi dyscyplinami sportu. W karcie zgłoszenia do zawodów będzie możliwość wybrania dyscypliny. PDFy naliczane będą do klasyfikacji ogólnej, ale nie do Mistrzostw Polski Młodzików. Decyzja o liczbie PDF-ów za udział w zawodach sportowych zostanie podjęta podczas odprawy opiekunów i kapitanów drużyn.
  6. Harmonogram:

    piątek, 17 maja

         do 1700    - przyjazd ekip, zakwaterowanie

         1730-1800 - obiadokolacja

         1800-1830 - odprawa opiekunów i kapitanów

         1900-2130 - I sesja turnieju drużynowego (4 x 4 rozdania)

         2200-600   - cisza nocna

    sobota, 18 maja

         730-815     - śniadanie

         830-1000   - pierwsza mini-sesja turnieju par (10 rozdań)

         1015-1145 - druga mini-sesja turnieju par (10 rozdań)

         1200-1330 - trzecia mini-sesja turnieju par (10 rozdań)

         1330-1415 - obiad

         1415-1600 - czwarta mini-sesja turnieju par (10 rozdań)

         1630-2000 - zawody sportowe, EX dla chętnych

         2000-2100 - kolacja

         2200-600   - cisza nocna

    niedziela, 19 maja

        730-815      - śniadanie

        830-1200   - II sesja turnieju drużynowego (5 x 4 rozdania)

        1215-1255 - obiad

        1300-1330 - ceremonia zakończenia

        1405         - wyjazd ekip

IV. Bezpieczeństwo zawodów

  1. W zawodach mogą brać udział tylko zawodniczki i zawodnicy, którzy na miejscu zawodów będą pod opieką osoby pełnoletniej.
  2. Do dodatkowych zawodów sportowych zostaną dopuszczeni tylko zawodniczki i zawodnicy posiadający aktualną książeczkę sportowo–lekarską zawodnika z wklejonym zdjęciem, podpisem, wypełnionymi danymi, pieczątką klubową i aktualną zgodą lekarską. Jeśli nie posiadają książeczki sportowo-lekarskiej, mogą brać udział w zawodach pod opieką opiekunów z którymi przyjechali na zawody.
  3. We wszystkich dodatkowych zawodach sportowych uczestnicy będą pod opieką uprawnionych instruktorów sportu.
  4. W trakcie trwania zawodów organizator zapewnia niezbędną opiekę lekarską.
  5. Przez cały okres trwania zawodów uczestnicy, opiekunowie, organizatorzy, sędziowie muszą na terenie ośrodka poruszać się z identyfikatorami. Organizatorzy chcą zadbać o jak największe bezpieczeństwo uczestników. Również w tym celu zostaną poinformowane niezbędne służby lokalne.
  6. Wprowadza się całkowity zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających dla uczestników i opiekunów z wszelkimi możliwymi konsekwencjami. Opiekunowie pełnoletni będą mogli palić papierosy tylko w wyznaczonych miejscach, które będą odizolowane od ciągów komunikacyjnych.

V. Postanowienia końcowe:

  1. Interpretacja regulaminu należy do Zarządu Głównego PZBS.
  2. Pełnomocnikiem ZG jest kol. Adrian Bakalarz i jego decyzje z zakresu spraw organizacyjnych są ostateczne.
  3. Odpowiedzialnym za organizację jest kol. Jarosław Kostrzewa. Telefon 509 492 209 lub  mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
  4. Decyzje sędziego głównego z zakresu stosowanego prawa brydżowego są ostateczne.
  5. Regulamin został zatwierdzony w dniu 12 kwietnia 2013.

 

(-) Stanisław Gołębiowski

Wiceprezes ds. Młodzieżowych
  (-) Marian Wierszycki

Przewodniczący Komisji
Regulaminów sportowych
  (-) Radosław Kiełbasiński

Prezes PZBS

 

Poprawiony (środa, 08 maja 2013 11:02)